Brann vant en stor seier over den skotske storheten Rangers i Bergen. Kampen ble spilt på Brann Stadion torsdag 23. oktober 2025. Branns spillere utførte seg sterkt og vant kampen. Sindre Øgar og Sindre Espe var blant spillere som utførte seg godt. Branns manager var også meget fornøyd med seieren. Rangers var ikke i stand til å følge med Branns tempo og tapte kampen. Branns seier over Rangers er en stor oppmuntring for laget og fansen. Brann vil nå fortsette å kjempe for å vinne flere kamper i Eliteserien.